Friday, February 5, 2010

Kod 006 : Wang Kertas RM Satu Ringgit - Bayang Kepala Harimau


KETERANGAN BARANG
Harga : RM300
Keistimewaan duit ini ialah bayangan di dalam wang kertas ini adalah kepala harimau.

Jika berminat sila telefon 
Hp: 019-9040148

5 comments:

  1. wah, kaya la kalau macam ni, saya pun ada jugak duit lama, tapi x tahu nak buat apa

    www.ckmyshop2u.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @♥ Syikin_My ♥ Saya telah layari blog anda.

    Terima kasih kerana sudi berkongsi.

    ReplyDelete
  3. Saya ada duit sebiji mcm ni..ada kepala harimau..tapi tandatangan ismail md ali..ada sapa2 nk beli..

    ReplyDelete
  4. Di awal tahun tahun 80an saya kehilangan dompet saya .
    dua tahun lepas saya temui tersorok di atas siling rumah
    semasa di temua,rm1 ada 29 helai,rm10 ada 8..malang nya
    dah melekat kena air ...masa di temui bagi saya duit tu dah exp.

    ReplyDelete
  5. @asrul alif Salam, saya ada duit sama kepala harimau, siling 50sen 1967,68,69.. dan bnyak lglah duit yg ada...buat masa sekarang jika berminat saya berniat untuk menjual.

    ReplyDelete

PENGUMUMAN

UNTUK MELIHAT PRODUK BARU YANG LAIN. SILA KLIK PADA KATEGORI YANG DIKEHENDAKI.

PRODUK YANG SUKA DILIHAT OLEH PENGUNJUNG